wtorek, 12 stycznia 2010

Batgirl ;)

Po Wolfwoman przyszła kolej na Batgirl :D

Taką pogodę to ja lubię!! Bezchmurne niebo, grzejące delikatnie słoneczko, zimowe powietrze i przyjemny mrozik :) wolę mróz od tego okropnego wiatru i deszczu brrr...

Sportowo weekendowo, czyli prezentuję mój top z H&M z działu dziecięcego, kupiony jakieś hmm... 5 lat temu?? ;) uwielbiam go a pasował idealnie do Hubertowej nowej czapy, wiec tak oto powstał ten zestaw :) do tego jeszcze moje nieśmiertelne Superstary i powrót do czasów szkolnych gotowy :D

P.S. Czy tylko mi się wydaje, że te dżiny jakoś się dziwnie w kroku układają?? :/
Trochę są przyduże - fakt, bo ostatnio trochę schudłam, ale nie sądziłam, że aż tak.

















Top - H&M kids
Sweterek, szalik, torebka - bazarek
Kurtka - Vero Moda
Dżiny - Levis
Czapa, rękawiczki - Primark
Buty - Adidas Superstar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Feel free to write whatever You'd like to say :)