sobota, 19 czerwca 2010

Kwieciście

Ostatnio zupełnie niespecjalnie kupiłam kilka rzeczy z kwiatowymi motywami. Po pierwsze różane mydełko w pięknym pudełku, które od razu zagospodarowałam. Teraz biżuteria mi pięknie pachnie ;)


Kind of translation: For last few days I have bought few things with floral patterns and I did it totally unconsciously. First of all, rose fragranced soaps selled in a lovely floral box. Now my jewellery smell so nice ;)







Poza tym dokupiłam w Primarku mojemu pierścionkowi w kształcie kwiatu siostrę w kolorze kanarkowym :)

I also bought a yellow sister for my flower ring in Primark :)



A jeszcze sukienka kupiona za piątaka w Primarku ma piękne kwiaty. Mam nadzieję ubrać ją szybko i pokazać w całej okazałości :)


Dress bought in Primark also has beautiful flowers on it. I hope I will have an opportunity to put it on soon and show it properly :)



Poza tym koniecznie muszę sobie sprawić te bryle z Top Shopu:

And I need to buy myself those sunglasses from Top Shop:




Już mierzyłam i wyglądają po prostu super! Także tak ukwiecona gotowa jestem świętować wakacje :D


Ihave already tried them on and they look just great! So with all those flowers I am ready to celebrate holidays :D

17 komentarzy:

  1. okulary są świetne ! czekam na zdjęcia w sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeej przesłodkie te okularki i pierscionki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary są przecudne! I jeszcze sukienkę mam nadzieję szybko zobaczyć na Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary są mega!
    Sukienka ma potencjał, czekam na całościową odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio mam manię na tego typu kwiatki, rzeczy prześliczne, szczególnie podoba mi się delikatnie różowy pierścionek w kwiatki, sama chętnie bym taki nosiła :) I czekam na zdjęcia w sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie no a gdzie full zdjęcie kiecki. tak nie można;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech ja rozumiem bazarek, biedronka, ale żeby tak poważny sklep jak Top Shop naśladował wzór Ray Banów? XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierścionek mnie zauroczył. Ja we wzorach kwiecistych czuję się nieswojo, ale faktem jest, że teraz rzeczy w kwiaty są tak śliczne, że nawet w mojej szafie znalazło się kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie, kwiatki sa cudne, fajnie że zachowałaś wszystko w jednej tonacji, mam na myśli białe tło i różowawe kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. okulary uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, świetne te pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie kolczyki w lewej przegródce są extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne są te pierścionki i mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham wszystko co ma kwiatowy wzór :)

    OdpowiedzUsuń

Feel free to write whatever You'd like to say :)