czwartek, 17 grudnia 2009

Jesienna cebulka :)

Pogoda zmienna i zdradliwa i niestety nic na to poradzić nie można.. Można się tylko ubrać cieplej ;) ostatnio praktykuję sposób "na cebulkę" :P
Wypad do miasta na mały shopping i wieczorne kino :)
Nic nowego, wszystko znalezione w szafie ;) Debiut mojej marynary z lumpexu, którą już Wam kiedyś pokazywałam ;) nie mogłam znaleźć nic co by mi pasowało do tego bladego różu podszewki, ale wreszcie skojarzyłam, że z moim szalem całkiem nieźle mogłoby to wyglądać ;)





Oł jee :]



Krótka wizyta w Primarku zaowocowała zakupem dwóch par leg warmersów, jednych rajtek i...



...kolczyków :)




Marynarka - Principles (SH)
Sweter - American Eagle
Długi czarny top - Select
Dżinsy - Calvin Klein
Szalik - River Island (SH)
Rękawiczki - TJ Hughes
Buty - butyk.pl
Torebka - SH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Feel free to write whatever You'd like to say :)